Vyjádření učitelů (Mysli anglicky)
Tato metoda umožňuje práci všech dětí v jednu chvíli na rozdíl od učebnic, kdy si učitel není jist, zda ho všechny děti sledují a zda vždy pochopí probíranou látku.
(učitel - děti 2.tř.)
J Je to nový způsob výuky, který je zábavný. Mám ve skupině převážně chlapce ve 4.a 5. třídě a díky této metodě, odlišné od klasické, je začala angličtina bavit.
Metoda přináší názorné vizuální ukázání a vysvětlení gramatiky a gramatických jevů....., když žák dělá chybu (např. v pořadí slov), díky jednotlivým kartám, si svou chybu snadno opraví, a to bez přepisování apod.
Díky názornému vysvětlení gramatiky, jsou děti schopné využít svých znalostí při čtení krátkých příběhů a článků. Učebnice a jiné klasické metody neumožní dětem prakticky procvičit a zažít si gramatiku v praxi, tak aby je to bavilo. (učitelka - děti 4.třída)
Metoda motivuje děti mladšího věku jazyk objevovat, a jestliže učitel ví, jak je vést, jsou otevřené a spolupracují na daném tématu, aniž pozorují, že se učí.